Sayfalar

2 Kasım 2014 Pazar

Wet 'n' Wild Bare it All 902C Ruj

Merhabalar,

Herkes harıl harıl indirimden bir şeyler kaparken ben alışverişimi bitirmiş ürünlerimi sizlerle paylaşmaya başladım bile:)
Wet'n Wild markası uygun fiyatlı ve çeşitli ürünleri ile gönlümüzü çabucak fetheden bir marka oldu. Nice zamandır yurt dışında görüp alamadığımız markalar bir bir ülkemize geldikçe biz de deneme ve kullanma fırsatı bulduk.İşte bu bahsedeceğim ruj da böyle bir ürün.Yabancı bloglarda MAC kinda sexy rengi rujunun benzeri olarak bahsedilen bir rujmuş.Ben alırken bilmiyordum.Rengini beğenip almıştım. Başkalaında nasıl durmuş diye internet üzerinden kısacık bir araştırma yaptığımda karşılaştım bu benzerlikle.

mac kinda sexywetn wild 

Ambalajı çok kaliteli değil.Ama bu fiyata çoook abartılı kaliteli bir ambalaj beklemek de doğru olmazdı sanırım. Renk koyu dudak rengi diye tarifleyebileceğim bir renk.


 Yapısı oldukça yoğun, mat , altına lip balmsız sürülürse çizgilere fazlaca doluyor ve dudağı acayip kurutuyor.Ama rengin güzelliği ile altına lipbalmla bir şekilde idare edilebilir bence.


Gratis mağazalarından indirimsiz 9 küsur tlye , şu anki %40+10 indirimle 6 tlye alabilirsiniz.
Benim günlük makyajlarda kullanabileceğim bir renk.

Sevgiler....





1 yorum:

  1. Merhabalar moda sitemiz sizlere daha iyi hizmetler sunmak amacıyla artık yayında kadınlar için moda artık yeni trendlerle bizde astroloji deyince ilk aklınıza gelen biz olalım güzellik yılında sizlere yepyeni bir heyecan katmaya geliyoruz.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....