Sayfalar

4 Kasım 2014 Salı

GOSH Velvet touch ruj - Innocent

Merhabalar,

Geçen hafta Gratis'in yaptığı büyük indirimd satın aldığım bu ruja tam anlamıyla bayıldım.
Gosh markasını daha önceden strawberry'den ve yabancı bloglardan siliyordum.Ama ürünlerini hiç deneme şansım olmamıştı. 


 

















Bu ruju bloglarda görüp indirimde görünce aldım.İyi ki almışım.Böyle yumuşak sürüm , böyle tatlı bir renk yok arkadaşlar. Ambalajı bence baya kaliteli.Mat plastik yapıda, ortada da GOSH yazan metal bir parça var.
Çok tatlı bir açık pembe rengi bu.Dudakta resmen yağ gibi kayıyor.Ağırlık hissi hiç vermiyor. Dişleri sarı göstermiyor.







Koyu rnek göz makyajları ile çok rahat kullanılabilecek bir renk.Bu ürünü çok sevince indirimin ikindi gününde de nude rengini satın aldım.O derece sevdim yani.Tek olumsuz yanı kremsi yumuşak açık renk rujlarda olan hafif çizgilere dolma sorunu .Peeling yapıp öyle sürmekte fayda var.

 Normal fiyatı yanlış bilmiyorsam 18.90tl . Fiyatını hak eden bir ruj bence.Diğer renklerine de bir göz atmanızı öneririm.

Sevgiler.....

3 yorum:

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....