Sayfalar

14 Ekim 2014 Salı

LCN Lipgloss- #Vintage rose

Merhabalar arkadaşlar bugün son günlerde sıkça kullanmakta olduğum sevdiğim bir lipglosstan söz edeceğim. Bu lipgloss bana canım kızkardeşimin hediyesi.




lipgloss

vanilyaclub

LCN markasını daha önce pek duymamıştım ben aslında. Kardeşim vanilyaclub'tan satın almış.Ürünü sevdim.Normalde lipgloss pek kullanmam.Çünkü hem üzerindeki elde etmek zor hem sık tazeleme gerektiriyor hem de yapış yapış his bırakan glosslar insanı bu tür ürünlerden soğutuyor.Ama LCN lipgloss sürümü rahat, yapış yapış bir his vermeyen, hafif yapıda, kokusuz, hafif şeffaf yapıda doğal duran bir ürün .Bendeki rengi vintage rose. Sitede neredeyse gül kurusu koyu pembe duran ürün aslında koyu şeftali tonlarında görünüyor ambalaj içinde.Sürüldüğündeyse açık mercan tonlarında duruyor dudakta. 





Rengi koyulaştırmak tamamen size kalmış 2 kat uygulayabilirsiniz .Ama ben tek katta istediğim görüntüyü elde ettiğim için ek kullanıma ihtiyaç duymadım.Kalıcılığını net deüğerlendiremeyebilirim :Çünkü normal de de sık gloss ve ruj tazelerim ama 3-4 saat dudakta tazeleme gerektirmeden kalabiliyor.
Ürünü vanilyaclub sitesinde yazdığına göre 36 tl .kaliteli güzel yapıda bir gloss arayanlara önerebilirim.


Sevgiler....

4 yorum:

  1. Merhaba denizlide ikamet edip etmediginizi bildirebilirmisiniz. Denizli de bi etkinlik yapmayi planliyoruzda :-) gulsahisciler@gmail.com facebook. Beyazbegonvil sayfasi:-) bir an once cevabinizi bekliyoruuumm :-)

    YanıtlaSil
  2. canım kardeşine ulaşabilceğim bi mail hesabı yada facebook hesabı varsa bana verebilirmisin ulaşabilmek için

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....