Sayfalar

1 Temmuz 2014 Salı

Annelutfen.com alışverişim ve hayal kırıklığı

Merhabalar arkadaşlar,
Uzun zaman oldu yazmayalı.İşlerimin yoğunluğu oğlumun hareketliliği beni blogumdan alıkoydu biraz.
Ama çok yakında bomba gibi kozmetik yazıları ile yine sizlerle olacağım. 

Bugün tatsız bir konuyu yazacağım.Oğlumun ihtiyaçları için interneti ara ara kullanırım.Şimdiye kadar da büyük bir sorun yaşamadım.

Annelutfen.com güvenilir zannettiğim bir siteydi.Alışverişimi ilk kez yapana kadar.
Aynı gün kargo yazdığı için tercih edip siteye girdim.Siparişimi verdim Perşembe sabahı saat 10 civarı. Normal şartlarda Aynı gün kargoya verilip cuma elimde olması gereken ürün bugün Salı ve hala elimde değil.Dün müşteri hizmetlerine bunu bildiren bir sitem mesajı yazdım .Bana verdikleri yanıt "Sorununuz ilgili birime iletilip çözüldü." şeklinde oldu. Ama gel gör ki bugün siparişimin durumu haaala ve hala "kargoya verilecektir "şeklinde.

Siz siz olun aynı gün yalanına kanıp da bu siteden bence alışveriş yapmayın. En azından ben bir daha bu hataya dülşmeyeceğim.Daha az reklamı yapılan sitelerde dahi böyle bir sorun yaşamamıştım. Sevgiler....


NOT: Müşteri hizmetlerini telefonla arayıp tam yarım saat müşteri temsilcileri meşbul olduğundan görüşemediğimi söylemiyorum bile .....Pes edip kapattım telefonu....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....