Sayfalar

5 Mayıs 2014 Pazartesi

Karışık kozmetik alışverişi(Gratis, Watsons, Dermobakim, Flormar)

Merhabalar,

Bugün son yaptığım kozmetik alışverişlerini sizlerle paylaşmak istiyorum.ürünlerin çoğu saç ürünleri.Bu ara kafayı röfleli saçlarımı parlak göstermeye taktım.Aldıklarımdan da anlaşılacaktır.

İşte aldıklarım:




Schwartzkopf'un bu şampuanını çok severek kullanmaya başladım.Dirty Works markasından da almadığım pek bi ürün kalmadı gibi hepsini deneyip yorumlamaya çalışacağım.


Toni&Guy 'ın bu ürününü bir blogger arkadaşımda görüp çok beğenmiştim.Deniz tuzu etkili sprey,saçlara tam olarak denizden çıkıldığında olan doğal dalgalı görünümü vermeyi vaat ediyor.Daha tam olarak denemedim.Ama yaz günleri için kullanışlı olacağını tahmin ediyorum.Urban markası Gratis'te Nisan ayı için indirimdeydi maskeyi indirimin son gününde kaptım.John Fireda'nın bu saç kremi de az önce söylediğim gibi açık sarı tonlardaki saçları parlak göstermek için bir ürün.Bakalım ne kadar işe yarayacak .Deneyip göreceğim.


Flormarın yeni çıkan 2 serisine ait bu renkleri beğendim.Yakında yorumlayacağım. Organix markasının lemon highlights serisine ait bu ürün de yine benim sarı saçlarımı parlak gösterme niyetime hizmet edecek bir ürün .L'oreal'in manga mega volume rimeli de Gratiste indirimdeydi.Kaptım inşallah gerçekten anime karakterler gibi kirpiklerim olur.Benim şimdilik paylaşacaklarım bunlar.Yakında görüşürüz.

Sevgiler....





3 yorum:

  1. İlk olarak ojelerin rengine bayıldım. Toni&Guy spreyi umarım sende beğenirsin.
    Urban saç maskesi sanki saç tipine uygun değil gibi :( yorumlarını bekliyor canım, senin yazılarını severek okuyorum:))
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Urban maskeyi kuru saç uçlarıma iyi gelir diye denemek için almıştım canım.Umarım iyi gelir. Diğerlerini de yorumlayacağım inşalah.Ben de senin yazılarıni bayılarak okuyorum sevgiler.

      Sil
  2. Ablacım hepsini güle güle kullan. İlk resimdeki Schwarzkopf marka şampuan çok ilgimi çekti.

    John Frieda ürünlerinden memnun kalcaksın kesin ama sonuç almak için bir 15 gün kullanım gerekiyor.

    Aldığın ürünler çok güzel ya :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....