Sayfalar

24 Nisan 2014 Perşembe

VEE İLK ÇEKİLİŞİN KAZANANI

Merhabalar,
İlk çekilişim dün gece itibariyle son bulmuştu .Ben de elimi çabuk tuttum ve birkaç kontrolden sonra çekilişi yaptım. Toplam 68 şartları karşılayan katılım oldu.Katılan herkese çok ama çok teşekkürler. Sanırım GFC deki sorunlardan kaynaklı katılmakta zorlananlar oldu. Hiç üzülmeyin yakın zamanda bir çekiliş planım daha var. 
Kazanana gelecek olursak.Random.org ile belirledim.






Çekilişi video olarak instagram hesabında da görebilirsiniz (instagramda drmugeayhan hesabı bana ait)

Şimdi kazandığına dair maili izleyicime gönderiyorum.Tebrikler sevgiler. 3 gün içinde bana iletişim bilgilerini göndermesini rica ediyorum .

Herkese sevgiler ,güzel günler diliyorum.Yeni çekilişimle yakında görüşmek dileğiyle....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....