Sayfalar

14 Nisan 2014 Pazartesi

Purederm SNAİL Aydınlatıcı 3D Maske

Merhabalar,

Bu yazımda sizlerle 15 gün kadar önce satın aldığım çok sevdiğim bir tek kullanımlık maskeden söz edeceğim.1 hafta ara ile 2 kez kullandım.

Önce nasıl kullanıldığını kısaca anlatayım.Üst kısımda bir serum var önce serumu yüzümüze ince bir tabaka halinde sürüyoruz.Sonrasında 3 boyutlu maskemizi yüzümüze oturtuyoruz.15-20 dk bekledikten sonra maskeyi yüzümüzden kaldırıp kalan serumu yüzümüze yediriyoruz.



Ürün hakkındaki düşüncelerime gelince, uyguladıktan sonra yumuşacık ama diri tertemiz bir cilde sahip oluyoruz.Aydınlatıcı etkisini pek fark edemedim ben. Ama cildimdeki etkisini çok sevdim.Maske kullanmayı da çok sevdiğimden tekrar alacağım bir ürün.


Gratis indirimlerinde çokça alınabilir bir ürün olduğunu düşünüyorum.

Sevgiler....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....