Sayfalar

5 Nisan 2014 Cumartesi

Mini gratis alışverişim

Merhabalar,

Bugün havanın iyi olmasını fırsat bilip eşim ve oğlumla Kızılay'a indik.Birkaç işimiz vardı onları hallettik.Doya doya gezdik.Oğlum her zamanki gibi yoldaki istisnasız herkese el salladı öpücük attı ve kendini sevdirdi. Kendisi de çok eğlendi ve güzel gün geçirdi.Ben de Kızılay Gratis'e uğradım.Biraz alışveriş yaptım.




Urban markası saç ürünlerini bloglarda görüyorum ve merak ediyorum.Saç maskesi ve şampuanlarım henüz bitmediğinden ve evde stokta olduğundan almadım .Ama tüm saç tiplerine uygun biotinli bu saç toniğini denemek için aldım. Dirty works ürünlerini de uzun zamandır merak ediyordum.Diğer gratislerde kalmamıştı alamamıştım. Arındırıcı scrub ve c vitamini içeren aydınlatıcı maskesini satın aldım. Oje severlerin olmazsa olmazı asetonu da sevdiğim bir marka olan Benri'den tercih ettim. Urban ürünlerinde epeyce bir indirim var ve tüm seri Kızılay'daki gratiste mevcut .

Yazımın sonunda 1.yıl çekilişimi de hatırlatmak istiyorum.Katılmayan kaldı mı. TIK TIK

Sevgiler....

2 yorum:

  1. Urban ve dirty works yorumlarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. urban yorumlarını bekliyorumm :) bloğumda çekiliş var beklerim

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....