Sayfalar

24 Nisan 2014 Perşembe

Golden Rose Store Alışverişim

Merhabalar,

Golden Rose yeni bir oje serisi çıkarmış.Serinin ismi color expert .Şu an için sadece internet sitesinde satıldığını öğrendiğimde hemen girdim ve renkleri beğendim.Baharlık yazlık pastel renklere bayıldım.Seçtiğim renklerin yanına bir tane simli eyeliner bir de fırça ekledim.





Rich color ojeler alışverişimin yanında hediye geldi.Renklerden 2sini beğendim.2 si pek kullanacağım renkler değil.
30 tl üstüne kargo ücretsiz ve makyaj çantası da hediye. Her zamanki gibi karlı bir alışverişti. 
Color expert ojeleri en kısa sürede deneyeceğim renkleri yakından da süper.

Sevgiler....


4 yorum:

  1. Ablacım güle güle kullan. Yeni çıkan oje serisini ben de çok beğeniyorum. Minnoşuma selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol ablacım.Yeni seri kesin denenmeli süper ojeler.En kısa sürede yazısını yazıcam.Minnoşun da seni öper :)

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....