Sayfalar

25 Nisan 2014 Cuma

Golden Rose Color Expert Oje #10

Merhabalar,

Geçen yazımda aldığımı yazdığım ojelerden ilki ile karşınızdayım. Color expert oje bir sürü güzel renge sahip Golden Rose markasının yeni oje serisi.
Ben 3 rengini aldım.Üçü de pastel bahar renkleri.İlk olarak 10 numaradan söz etmek istiyorum.






Sütlü kahve-lila görünümlü bir renk.Sürümü çok rahat. Kapatıcılığı süper.2 katta tam kapatıcı oluyor.Çok çabuk kuruyor.Tırnaktaki duruşu ise şöyle:

golden rose color expert


Bu kadar güzel özelliklerinin yanında.2.5 tl'lik uygun bir fiyatı da var. Kısacası süper bu ojeler.Diğer renklerini de deneyip alacağım. 
Sevgiler......


3 yorum:

  1. Rengi gerçekten tam baharlıkmış.Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. Diğer rengi de güzel ancak benim favorim bu rengi oldu:))) Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Ben de bu rengi biraz daha fazla sevdim.

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....