Sayfalar

27 Nisan 2014 Pazar

Golden Rose Color Expert Oje #09

Merhabalar,

Bu yazımda Golden Rose'un yeni çıkartmış. olduğu Color Expert oje serisinden almış olduğum ikinci renk olan 09 numaradan söz edeceğim. 




Oje sürüş,kuruma,kapatıcılık açısından diğer yazdığım renk ile aynı özelliklere sahip. Bu nedenle tekrar yazmayacağım ama hatırlamak isteyenler için TIKTIK

Renk çok güzel bir somon tonu.Tırnaktaki duruşu da şu şekilde;




Ben bu seriyi çok sevdim. Diğer renklerini de değerlendireceğim.
Sevgiler...



3 yorum:

  1. Çok beğendim rengini :)) Parmaklarına da çok yakışmış, güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Beğenmene sevindim.Sevgiler.

      Sil
  2. Merhabalar,
    Blogunuzu çok begendim ve sizi takibime aldım :)
    Bende bloguma beklerim.
    Sevgiler,
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....