Sayfalar

23 Nisan 2014 Çarşamba

Bitenler & Çöpe Gidenler #5

Merhabalar,
Epeydir yazmadığım birtenler ve çöpe gidenler yazısı ile karşınızdayım arkadaşlar.

Öncelikle bugün çok önemli ve özel bir gün 23 Nisan.Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı. Oğlum ve tüm diğer çocukların bayramını kutluyorum.Çocukların yok yere ölmediği, acı çekmediği geleceğe umutla bakabildikleri bayramlar diliyorum.

Bitenlere gelirsek....


1)Avon Lavender Banyo Köpüğü: Severek kullanıyorum bu banyo köpüğünü. Diğer kokularını da indirime girdikçe stokluyorum.

2)Selective Ammino Keratin Saç Bakım Maskesi: Röfleli saçlarım çok yıprandığında yoğun bakım yapan maske arayışındayken internetten bulup satın aldım.Kuaför ürünü bu maske zaten internette kuaför toptan sitelerinde satılıyor.Ayrı bir yazıda daha detaylı yazmak istiyorum.Ama kısaca söyleyebileceğim güzel bakım yapan saçları yumuşacık yapan bir maske.

3)Avon Anew Vitale Gündüz Bakım Kremi: Yazısı için TIKTIK

4)Fa Roll On: Güzel bir üründü .Alalı öyle uzun zaman olmuş ki artık yapısı bozulmuştu.O yüzden çöpe gidecek.



5)Bioderma Sensibio H2O: Severek kullandığım makyaj temizleme suyum. elimde bir tane daha vardı onu da kullanıyorum şimdi.Memnunum ama bunlar bitince diğer yeni çıkan makyaj temizleme sularına bir şans vermeyi düşünüyorum.

6)Lacoste Classic Açık Parfüm : Mad açık parfüm çok sevdiğim bir marka. Tüm parfümlerin benzerlerini başarılı şekilde üretiyorlar .Ara sıra parfüm satın alıyorum ve severek kullanıyorum.

7)Viva Cappio Lola: Liseden beri ara ara çok severek kullandığım tertemiz kokulu deodorant .

8)Golden Rose Paris Aseton: Biz oje severlerin en çok bitirdiği ürünlerden biri asetondur sanırım. 

Bir yazının daha sonuna geldik canlarım. 1.yıl çekilişimin bugün son günü hala katılmayan ve katılmak isteyenler varsa TIK TIK 

Sevgileerr.....





1 yorum:

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....