Sayfalar

12 Nisan 2014 Cumartesi

AVON Ultra Glazewear Absolute Lip Gloss

Merhabalar,

Geçen ayki Avon kataloğunda bu gloss'ları görür görmez çok beğendin. Hemen 2 tonunu sipariş ettim. Tender Pink ve Creamy Coral rnklerini aldım. Serinin tüm tonları açık pastel renkler.Çok koyu renkler yok seride.

avon ruj



Renklerden biri tatlı bir pembe tam bahar ve yaz aylarına uygun hafif yapıda kesinlikle yapışkan his bırakmayan bir ürün. Tek dezavantaj kalıcılığının yüksek olmaması. Ama sorun değil gün içinde birkaç kez tazelemek yeterli oluyor.



İkinci renk ismi creamy coral olmasına rağmen aslında mercan değil nude,doğal tonlarda bir renk.Çok hafif bir yapısı var.Doğal bahar makyajları için ideal.Kalıcılık durumu tüm seride aynı.






Ben severek kullanıyorum her ikisini de.Fiyat katalogdan kataloğa değişiyor.Ben 14 tl gibi bir fiyata almıştım. Gloss sevenlere duyurulur.

Sevgiler.....





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....