Sayfalar

13 Şubat 2014 Perşembe

Pantene Anında Parlaklık Veren Saç Bakım Spreyi

Merhabalar arkadaşlar,

Bu yazımda röfleli ve boyalı saçlara sahip benim gibi kişiler için duş sonrası fön ve şekillendirme öncesi kullanılabilecek ve çok sevdiğim bir üründen söz edeceğim.



Pantene markasına ait şampuan ve saç kremlerini kullanamasam da yıkama sonrası bakım ürünlerini severek kullanıyorum.Bu ürünü de rafta gördüğümde neden denemeyeyim dedim ve biir sürü saç bakım ürünüme bir yenisini ekleyiverdim.İyi ki de almışım.Saçı ağırlaştırmadan yumuşatıp kolay taranmasını ve düzleştirici ve fön makinesi ile kabarmadan güzel şekil almasını sağlıyor.Uygun fiyatlı böyle bir bakım ürünü arayanlara tavsiyemdir.

Sevgiler....

2 yorum:

  1. Bende alıp deneyim,yorumlarına güveniyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemeni öneririm canım.Ben sevdim,severek kullanıyorum.

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....