Sayfalar

15 Şubat 2014 Cumartesi

Golden Rose velvet matte lipstick #10

Merhabalar,

Golden Rose'un yeni çıkan serisini sizler gibi ben de ilgiyle bloglarda izlemekteydim.Tabi ki dayanamadım ve internet alışverişim sırasında gözüme kestirdiğim bu rengi sipariş ettim. Mat rujlar sorunlu dudaklarda sıkıntılı görünüme yol açabiliyor.Ama bu rujun duruşu adı gibi bildiğin kadife.Ambalaj olarak da adıyla uyumlu mat bordo bir ambalaja sahip.



Renk seçenekleri pembe kırmızı ve nude ağırlıklı seride hiç şeftali tonu yok.Kırmızı pek kullanmadığımdan ben pembe tonlarında bir ruj tercih ettim.


10 numaralı ruj gül kurusu tonunda bir pembe.Çoğu makyajla rahatça uyum sağlıyor.Tek dezavantajı 1-1.5 saat içinde dudakta kurumaya yol açması.Altına lip balm kullanayım desem o da mat görüntüyü bozuyor.Bu kurumadan şikayetçi olmamak lazım bu yüzden herhalde:))Severek kullanıyorum.

Sevgiler.....


1 yorum:

  1. Çok merak ediyorum bu serinin rujlarını en kısa zamanda denemek istiyorum. Benim bloguma da beklerim. http://birazmakyajbirazbakim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....