Sayfalar

13 Şubat 2014 Perşembe

Balmi hindistan cevizli lipbalm

Merhabalar arkadaşlar,

Ben bu balmiyi epeydir sosyal medyada ve blog alemlerinde takip ediyor alayım alayım diyordum.Çoğu watsonsa bakıp bulamıyordum.Kimisinde kalmadı çok nadir geliyor dediler kimisinde yılbaşına özeldi bir daha gelmez dediler.Ama azmettim kocama ilettim o aradı taradı buldu bana sonunda bir tane. Şekli şemali çok tatlı olunca insanın çok alası geliyor ne yapayım.


lipstick

Geçen hafta hediye etti eşim.Severek kullanıyorum o günden beri.Hem ambalajı hem de kendisi misler gibi hindistan cevizi kokuyor.Eşimin aldığı Watsons'ta bir de mentollüsü varmış.Ama ben hindistan cevizini daha çok sevdiğimden bunu almış.



Küp şeklinde tatlı mı tatlı bir ambalajı var.Kıvamı normal lipbalmlardan birazcık daha yumuşak ve yağlı ama kesinlikle rahatsız etmiyor.Kokusu da öyle pek rahatsız etmiyor insanı. Kapağı çevirilerek açılıyor.Bu da benim için bir avantaj oğlumdan saklasam da buluyo bi şekilde ve ruj gibi olanları kolaycacık açıyor yaramaz.Bunu açamadı daha ne olduğunu da çözemedi:)) Uzun lafın kısası ben bu ürünü çok sevdim ve severek kullanıyorum.Ama öyle bütün Watsonsları arayıp tarayıp alacak bir artısı yok ama denk gelirse alın bence.

Sevgiler.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....