Sayfalar

13 Şubat 2014 Perşembe

AVON LUXE Lipstick #pink lust

Merhabalar:)

Ruj almayı da sürmeyi de çok seviyorum.Bir kozmetik sever olarak aynı rengin milyon tonu bende de olsa yine alıyorum yine alıyorum.Bu yazacağım ruj da işte böyle renklerden biri.


Pembe tonlarında 40 tane rujum var yine de sipariş edip aldım ama iyi ki de almışım. LUXE serisinin bu rujunu indiriminde yakaladım pembe rengi sevdiğimden katalogtaki duruşunu da beğendiğimden sipariş ettim.Bu seri ambalaj olarak çok kaliteli altın rengi bir ambalaja sahip. Ağır duruyor ele alınca.Kaliteli hissi veriyor.


Renge gelecek olursam çok tatlı içinde minicik simleri olan bir pembe.Sürdüğüm anda dudağımı nemlendiriyor. Kalıcılığı 3-4 saat gibi sürüyor.Ama benim gibi ruj tazelemeyi sevenlerdenseniz bu bir sorun olmayacaktır.

Sevgiler....



2 yorum:

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....