Sayfalar

19 Ocak 2014 Pazar

Yeni oyuncağım: Remington Pearl Saç Düzleştirici

Merhabalar,

Nihayet saçlarımı uzatmaya başladım ve istediğim uzunluğa doğru sağlıklı bir şekilde uzuyorlar.Uzadıkça şekil vermek için de daha çok çaba göstermek gerekiyor.Normalde düz ve kalın telli bir saç yapım var.Ancak banyodan sonra kurutmazsam ve düzleştirmezsem çok bakımsız bir görüntüsü oluyor.Bu yüzden yıllardır düzleştirici kullanıyorum.Şimdiye kadar markasız bir düzleştiricim vardı onunla idare ediyordum.Ama plakası kırılınca profesyonel ve yıpratmayan kaliteli bir ürün tercih etmek istedim.Günlerce internet üzerinden yorumları okudum ürünleri karşılaştırdım ve Remington'da karar kıldım.Markaya karar verdikten sonra da modele karar vermek için araştırmalarım sürdü ve sonunda bu harika ürünü satın aldım.



Remington pearl ürün tanıtımında bahsedildiği üzere gerçek inci özleri içeriyormuş.230 C'ye kadar 10 sn gibi bir sürede ısınıyor. Plakaları saçtan kayıp gidiyor.10 dakikada dümdüz ve parlak saçlara kavuşuyorum.Ürünü iyice araştırıp gold.com.tr'den satın aldın ve ertesi gün ücretsiz kargo fırsatıyla elimdeydi.Şimdilerde her gün kullanıyorum.Isıya karşı koruyucu ürünlerle ve Remington Pearl düzleştirici ile sağlıklı ve düz saçlar elde ediyorum.

Sevgiler.....

2 yorum:

  1. Saçlarım çok ince bu sebeple ben kullanmaya korkuyorum, iyice yıpratmaktan korkuyorum. Remington maşası var bende ve gerçekten saç ürünlerinde çok başarılılar ama ben istediğim gibi kullanamıyorum :(

    YanıtlaSil
  2. Canım ısıya karşı koruyucu ürünlerle ara sıra kullanırsan çok fazla yıptatmıyor.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....