Sayfalar

29 Ocak 2014 Çarşamba

Golden Rose Rich Color Oje #10

Merhabalar,

Bu yazımda sizlere çok temiz görünümlü elleri hemencecik bakımlı gösterdiğini düşündüğüm bir ojeden bahsedeceğim.Golden Rose son 2-3 yıl içinde ürün gamını genişletmekle kalmadığı gibi ürün kalitesini de çok arttırmış yerli bir firma.Bu haliyle de benim takdirimi ve beğenimi kazanmış durumda.

Rich color serisinin en önemli özelliği tek hamlede kolay uygulama sağlayan kalın fırçası.Ürün bu özelliğiyle hemen artıyı hak ediyor zaten.Renk seçeneği çok fazla. Fiyat olarak çok uygun bir ürün.



Bazen koyu renk sürmek istemiyorum.Ama ojesiz de kalmak istemiyorum .Bu zamanlarda kısa sürede sürüp ellerimi hemen bakımlı gösteren bu tip renkler kurtarıcım oluyor.


Ojeyi sürer sürmez krem de sürdüğümden fotoğrafta sanki azıcık mat görünmüş.Ama kremsi yapıda ve çok da mat durmuyor aslında.Ben severek sürüyorum bu rengi.Hem online alışveriş sitesinden hem de golden rose kiosklarından rahatça temin edilebilir.

Sevgiler....



4 yorum:

  1. Bende bu tarz renkleri seviyorum, bakımlı gösteriyor gerçekten.
    Golden rose bu seri ile kendini aştı bence

    YanıtlaSil
  2. Aynen canım bence de serinin sürümü,kuruma hızı süper.Fiyat olarak da çok uygun.Kullanmayı seviyorum.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel durmuuuş! Doğal tonları çok seviyorum, 5 numarası da çok güzel duruyomuş.
    http://kozmetikasigi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende 4-5 rengi var ve hepsinin duruşu süper.Sürümleri de çok rahat.

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....