Sayfalar

30 Ocak 2014 Perşembe

Flormar supermatte ruj #204

Merhabalar,

Bu yazımda sizlere çok severek kullandığım Flormar'ın supermatte serisinden bir ruju tanıtmak istiyorum. Bu rengi bir forumda bir arkadaşta görüp almıştım.İyi ki de almışım. Çok severek kullandığım bir ruj haline geliverdi. 

flormar 204


Acayip güzel bir koyu pembe.Hafif mat yapıda ama kesinlikle tamamen mat değil.Sürüldükten sonra dudakları kurutmuyor .Ben özellikle lip balm üzerine kullanıyorum . rengini iyi veriyor.4-5 saat kalıcılığa sahip ve bu benim için yeterli. Olumsuz özelliği değişik bir kokusu var.Ama çok da rahatsız etmiyor sürdükten sonra.

Ben bu ruju alalı epey oldu.Bildiğiniz gibi flormar birçok açıdan ilerleme ve değişim kaydetti.Web sitelerinde bu ruja baktım ve rujların renklerine isim vermişler.Bu rengin ismi "pink velvet" olmuş. Bunlar çok olumlu gelişmeler.Devamını bekliyoruz.

flormar 204

Benim çok severek kullandığım bir ruj ve rengine bayılıyorum.Ambalaj kalitesi de fiyatına göre hiç fena değil.Bu nedenle bu renkte ruj arayanlar için bir şans verilebilir.

Sevgiler.....


2 yorum:

  1. Bu serinin kırmızı rengini arıyorum ama bulamadım :(

    YanıtlaSil
  2. Canım dokusu ve duruşları çok güzel bu serinin umarım bulursun:) internet sitesinde renklerinin çoğu var.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....