Sayfalar

22 Aralık 2013 Pazar

Oriflame Alışverişim

Merhabalar.

Uzunca bir aradan sonra yine sizlere yazmanın heyecanını yaşıyorum.İşlerin yoğunluğu ve benim yorgunluğumun birleşimi sonucu bloga vakit ayıramadım.Bu dönemde takip ettiğim blogları izlemeye devam ettim.Yeni çıkan ürünleri de takip ettim ancak yazacak enerjiyi kendimde bulamadım.

Oğluşum çok hızlı bir şekilde büyüyor.14,5 aylık oldu bile.Yürüyor, koşuyor.Azıcık azıcık konuşuyor (1-2 kelime sadece ) Bol bol gülüyor .Herkesi öpüyor.Fazlasıyla da yoruyor.Ama günlerim çok şükür keyifli geçiyor.

Yılbaşının yaklaşmasıyla birlikte katalogla temsilci aracılığıyla satış yapan firmalar da uygun fiyatlar ve çeşitli kampanyalarla karşımıza çıkıyor.İşte benim son Oriflame alışverişinde aldıklarım....




Fotoğraflardan da anlayacağınız üzere bu aralar el kremleriyle kafamı bozmuş durumdayım.Tabi bu durumda havaların soğuyup ellerimin fazlaca neme ihtiyacı olmasının payı büyük.

Milk&honey serisinin el kreminden çok memnun kaldım bu ikinci tüpüm olacak.Yeni bir postta bu kremi daha ayrıntılı anlatacağım size.Roses el kremi mis gibi gül kokan bir el kremi.Henüz kullanmadım.Kullandıktan sonra memnun kalıp yorumlarım umarım.


Fairy city lights sanırım yeni bir seri.Ve bir önceki katalogta kofre olarak indirimdeydi ve ben de alıverdim.Setin içinde duş kremi, roll on , parfüm vardı.El kremi de indirimdeydi onu da ben ekledim.
Allahtan kokusu beni hayal kırıklığına uğratmadı.Hafif şekerli çiçekli bir koku.Sevdim .Henüz kullanmadım bunları da. 

Şimdilik benden bu kadar.

Sevgiler....



6 yorum:

  1. Milk&Honey serisini çok seviyorum bende.Duş jeli,peeling ve vücut kremi harika.Şimdide saç maskesini deniyorum.El kremide aklımda olsun o zaman :)

    YanıtlaSil
  2. Hoş geldin, bende bugün instagram da tamda bunu sordum ne zaman bloga geleceksin :)
    oriflame rose el kremini bende kullandım, set şeklinde almıştım mis gibi gül kokuyor eminim sende memnun kalırsın, tabi gül kokusunu seviyorsan. Senin yazılarını özlemiştim :)
    Bebeği de benim için öp lütfen

    YanıtlaSil
  3. Canım çok üşeniyordum.Senin instagramdaki yorumun harekete geçirdi :)) Gül kokusunu çok yoğun olmadıkça seviyorum.Umarım severim.Yaramazı da öptüm senin için.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....