Sayfalar

22 Aralık 2013 Pazar

Avon Magix Fondöten #natural beige

Merhabalar,

Bu yazımda sizlere Avon magix fondötenden söz etmek istiyorum.Geçen katalogda indirimliydi ve yakın bir arkadaşım kullandığını ve çok memnun olduğunu söyledi.Cilt yapımız aynı olduğundan ve kadife gibi pürüzsüz yaptığını söylediğinden hemen sipariş ettim.Çok da memnun kaldım.



İnce yapılı , ortanın üstü kapatıcılıkta bir fondöten. Çok kolay dağılıyor.Yüzde ağırlık hissi kesinlikle yaratmıyor.


3 renk tonu var.Bendeki natural beige rengi.Bir de sanırım şeffaf olanı var .O da katalogda yazdığına göre renk tonunu eşitliyormuş.Sürdükten sonra kadife gibi pürüzsüz bir his yaratıyor.Çok doğal görünüyor.Güneş koruma faktörü de var (ürün spf 15)


Karma bir cilt yapısına sahibim ama parlama yapmadı bende.İndirimden 20tl'ye satın aldım.Fiyat performans oranı çok yüksek bir ürün bence.
Uygun fiyatlı kaliteli bir fondöten arayanlara renk tonu da uyuyorsa tavsiyemdir.

Sevgiler....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....