Sayfalar

9 Eylül 2013 Pazartesi

Sephora Jumbo Liner #5 beige

Merhabalar,

Bu ara jumbo göz kalemleriyle baya haşır neşirim. Bu da sephoranın yeni çıkardığı waterproof jumbo kalemlerden 05 numaralı beige rengi.

jumbo liner

Üzerinde 12 saat kalıcı olduğu yazıyor.O kadar kalır mı bilemiyorum .Ama akma yapmadığını söyleyebilirim. Bu ara göz içlerine bej göz kalemi sürmenin oldukça trend olduğunu söyleyebilirim ve bu renk benim bu konudaki beklentimi yeterince karşıladı. Waterproof diyor ama ben kolayca göz makyajı temizleyicilerle çıkardım.Çok uğraştırmadı.


Tek dezavantajı 28,90 tl olan fiyatı. Biraz daha uygun olda belki diğer renkleri alınabilir. Ama ben diğer daha uygun fiyatlı markalardaki benzerlerini tercih edeceğim sanırım.

Sevgiler.....





2 yorum:

  1. Bazı markaların bu tarz ürünlerde bile fiyatı uçurmasına gıcık oluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Performans açısından neredeyse aynı olan ve fiyatı yarısı olan diğer markaları tercih edicem bundan sonra ben de canım.

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....