Sayfalar

12 Eylül 2013 Perşembe

Pastel Supergloss #sand & #sunset

Merhabalar,

Genelde ruj tercih etsem de glossları da almadan edemiyorum. Pastel'in bu glosslarını görünce almadan edemedim renk seçenekleri çok güzel. Ambalajı da hiç fena değil. Bir nude bir de kırmızı tonlarında olan bu renkleri satın aldım.



Sand rengi çok açık nude tonlu bir pembe rengi.Dudakta doğal ama bakımlı bir görünüm yaratıyor.Doğal günlük makyajlar için ideal.




Sunset rengi ışıltılı bir kırmızı .Gloss olduğu için çok aşırı kırmızı bir renk vermiyor.Günlük makyajlarda da kullanılabiliyor.Ama bu rengi sürdüğümde daha hafif bir göz makyajı tercih ediyorum.





Pastel supergloss genel yapı itibariyle ince yapıya sahip,dudakta ağırlık hissi yaratmıyor.Yapış yapış değil.Yoğun bir kokusu yok. Severek kullanıyorum.

Sevgiler....



2 yorum:

  1. Ben ruj yerine gloss tercih edenlerdenim.Işıltı seviyorum sanırım:))Nude renk glossum bitmek üzere.Pastelden hep memnun kaldığım için bu güzelliklerden edinebilirm:)
    Güzel günlerde sür canım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım tavsiye ediyorum. Çok güzeller eminim seversin.

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....