Sayfalar

13 Eylül 2013 Cuma

Pastel spring blush on #10 ve #15

Merhabalar arkadaşlar,

Yine kızkardeşimin bana hediyesi olan 2 güzel ürünü sizlerle paylaşmak istiyorum. Pastelin bahar sonu yaz başı çıkardığı bu allıkları zaten merak edişyordum. Ama evdeki allık enflasyonundan dolayı almamıştım. Denizli'ye gittiğimde kızkardeşim bana kıyamayıp iş çıkışı bu iki minik sürprizle çıkageldi.Tabi ki bayıldım.

pastel spring blush on

Sorf şirin ve kabartmalı bu minik ambalajlar ve içerisindeki dıştakinin aynısı kabartma için bile alınır bu güzellikler.


10 numara çok tatlı bir şeker pembesi. Rengini vermesi iyi ancak biraz tozutuyor. Kalıcılık konusunda da biraz sınıfta kalabilir.Sık tazeleyerek bu sorun aşılabilir belki. Ama ben bu kabartmayı bozmaya kıyıp kullanabilir miyim bilemiyorum. 







15 numara baya bir turuncuya çalan şeftali tonu. Yine diğer renkteki kullanım özellikleri bunun için de geçerli sık tazeleme gerektirebilir .Ama olsun ben bunlara ba-yıl-dım:))) Hele bir de kardeşçiğim aldı ya bunlar bana altından daha değerli.

Sevgiler.....


2 yorum:

  1. Turuncu olan benim favorım bu aralar <3<3
    güle güle sür sürüştür sende :)

    YanıtlaSil
  2. Ambalajları harika renkleri de öyle :) Takipteyim :) bloğuma beklerim bakimlikedi.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....