Sayfalar

11 Eylül 2013 Çarşamba

Oriflame alışverişim

Merhabalar,

Eylül ayının gelmesiyle birlikte diziler yeni sezonlarına bir bir başlıyor. Ben de şimdi bu yazıyı çok sevdiğim Merhamet dizisinin yeni sezon ilk bölümü eşliğinde yazıyorum. 

Sizlere son katalogtan satın aldığım en son Oriflame siparişimden söz etmek istiyorum.


oriflame


Oriflame Swedish spa serisinin peelingini çok kereler kullandım ve çok sevdim. Duşta kullanıyorum ve sonrasında öyle güzel nemli , mis gibi kokan bir cilde sahip oluyorsunuz ki bu ürün indirimde bulunduğunda stoklanması gereken bir ürün. Buna güvenerek aynı serinin anti selülit kremini de satın aldım . Bu ara biraz yediklerimi azalttım .İşe başlayınca da yoğun bir tempoya gireceğim.Hamilelik öncesi hallerime dönmeyi umut ediyorum.

Oriflame triple core rujlardan daha önce nude bir rengi kullanmıştım. Renk vermesinden kurutmamasından çok memnun kalmıştım. Şimdi de coral olduğunu düşündüğüm bir renk satın aldım.


triple core


Ama sürünce renk bildiğin pembe:)). Ama Allahtan güzel bir pembe. 

Tender care çok amaçlı nemlendiriciyi de buldukça stokluyorum. Fiyatının 4.90 tl olduğunu görünce bir de sevdiğim hindistan cevizi aromalı olunca kaptım bir tane.




İşte son Oriflame alışverişim böyle.

Sevgiler.....




3 yorum:

  1. Swedish spa serisinin ürünlerini ben de hep merak etmishimdir.pek çok ürün aldim oriflameden ama Swedish de denemek lazim.umarim memnun kalirsin.tender care harikalar ötesi zaten.canim yeni çikan Giordani gold rujlari gördünmü?3süper renk.bir tane siparish verdim.Sanirim yeni serinin adi incontro.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkleri de güzel ama ambalajlarını daha çok sevdim. Giordani Gold serisi hep çok kaliteli gelmiştir bana.Umarım geldiğinde çok seversin. Swedish spa peelingi çok kereler kullandım tavsiye ediyorum. Anti selülit kremi de iyice kullanıp yorumlayacağım inşallah:)

      Sil
  2. Anti selülit kremini aldım ama düzenli kullanmadım bakalım sen bir dene işe yararsa bende kendimi motive edeyim ve başlayım. Peelingi meark ettim bende alayım.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....