Sayfalar

14 Eylül 2013 Cumartesi

Marjin.com.tr alışverişim

Merhabalar,

İşe başlamama sayılı günler kala beni ne giyeceğim nasıl gideceğim alışabilecek miyim nasıl makyaj yapsam soruları aldı. Ancak bütün bu kaygıların altında yatan en önemli şey oğluşumu evde bırakıp işe gidecek olmanın boşluğunu başka bir şeylerle doldurma arzusu.

Hayırlısıyla büyüyecek işte ama işe gitmek yine de çok zor geliyor.

Yine iç sesimi bir kenara bırakıp sizlere marjin.com.tr'den en son yaptığım alışverişten söz etmek istiyorum. Marjin kalitesini ,fiyat aralıklarını çok beğendiğim bir site. Üstüne bir de ücretsiz ve hızlı kargo , ilgili müşteri hizmetleri departmanı eklenince tabi ki tadından yenmiyor.

Yüksek topuklu ayakkabılarla hastanede saatlerce ayak üstü rahat edemiyorum kesinlikle. Çoğunlukla babet tercih ediyorum.Ama bazen o da sıkıyor insanı. İşte bu sebeplerle bu dolgu topuklu ayakkabıyı gördüğümde hem şekline hem de rengine vuruldum ve kaptım gitti.



 

Resimlerde belki biraz kaba görünüyor olabilir. Ama ayakta öyle şık öyle güzel duruyor ki.İyi ki almışım dediğim ürünlerden biri oldu. Sizlere marjin.com.tr'yi iç rahatlığıyla önerebilirim 

Sevgiler.....



3 yorum:

  1. Çok beğendim,hiç kaba da durmuyor.Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. mrblar. Ücretsiz header yapıyorum. İlgileniyorsanız sayfamı ziyaret edin lütfen ;)

    http://aiqina.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....