Sayfalar

13 Eylül 2013 Cuma

Golden Rose Alışverişi

Merhabalar,

Yazının başlığından anlayacağınız gibi size son Golden Rose alışverişimden söz etmek istiyorum. Ama bu ürünleri benim için canım kızkardeşim aldı. Böyle tatlı böyle cömert bir kardeşe sahip olmayı herkes isterdi eminim:))) Denizli'ye gitmeden önce kızkardeşim online kozmetik alışverişi yapacağını benim bir şeyler isteyip istemediğimi sordu.Ben de Golden Rose Carnivale serisinden 2 oje ,2 allık, 1 french manikür seti bir de kapatıcı istediğimi söyledim.Ama kardeşim bana fazlasını almış :)))

Sizinle bu süper ötesi hediyelerimi paylaşmak istedimm. Ama french manikür setimi denemek için diğerlerinden ayrı bir yere koymuştum.Resimlerken unutmuşum:))




Ürünleri çok yakında teker teker deneyip yorumlamayı düşünüyorum.

Sizlere de böyle bir sürü hediye verenleriniz olsun.

Sevgiler.....






4 yorum:

  1. Güle güle kullan hepsini de canım ;) O ilk fotodaki rich color oje kaç noydu,ben bir nude ton beğenmiştim de alacağım sanırım. O mu acep diye merak ettim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım numarası 10 . Tabir yerindeyse on numara bir renk. Süper kapatıyor ve çok kibar duruyor. Şiddetle tavsiye ederim. Sevgiler.

      Sil
  2. Herkese böyle kız kardeş nasip eylesin Rabbim :D Ahh ahh benımde bir kız kardeşim olsa iyiydii :)
    Kapatıcıyı merak ettim deneyip yorumlar mısın benim için ??
    Ayrıca güle güle kullan hepsi güzel ürünler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kız kardeşin yoksa bile kuzenlerin vardır belki. :) Kapatıcıyı en kısa sürede yorumlarım. Ben daha önce kullandım çok memnun kaldım.

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....