Sayfalar

9 Eylül 2013 Pazartesi

Flormar Jumbo Göz Kalemi

Merhabalar,

Kızkardeşim de ben de kozmetiğe çok meraklıyız.Yeni bir şey çıkar çıkmaz bir göz atıyoruz.Flormarın çıkarmış olduğu bu jumbo kalemlere ba-yıl-dık. 2 şer tane kapıverdik.Ben lacivert ve çok açık pembe olan bu ikisini kaptım.

flormar göz kalemi

flormar j01


Pembe olanın numarası J01 lacivert olanınki J09 . Hafif sedefli duruşları var.Sürer sürmez sabitleniyor. Sürümleri çok yumuşak. Çok kalıcılar.Kolay kolay çıkmıyor.Makyaj temizleyiciyle bile uğraşmak gerekiyor. Akma sorunu yaşanmıyor.




Ben çok sevdim diğer renklerini de almayı düşünüyorum.Hele bir haki tonu var ki aklım onda kaldı. 
Akmayan göz kalemi arayışında olanlar seriyi iç rahatlığıyla öneriyorum.

Sevgiler.....

3 yorum:

  1. Bana da siyahı geldi Flormar'dan ama 1-2 renk daha alacağım .Özellikle morunu kesin alırım :) Cidden çok kalıcı ve yumuşak sürümlüymüş. Güle güle kullan canım !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Sen de güle güle kullan. Ben de çok beğendim.

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....