Sayfalar

9 Eylül 2013 Pazartesi

English Home Alışverişim

Merhabalar arkadaşlar,

Epeydir blogumdan uzak kaldım. Önce 8 gün kadar memleketime Denizli'ye gittik .Ailemle, canım kardeşimle doya doya gezdim tozdum.Biiir sürü alışveriş yaptım. Oğluşum dedesine doydu.Bahçemizin organik mahsullerinden topladık.Anneciğimin süper yemeklerini yedik. Sonra taam işe dönecekken babaannesi oğluma bakamayacağını söyledi. Ben ortada kalakaldım. Çünkü kendimi 1 yıldır bakıcı olasılığına psikolojik olarak hazırlamamıştım. Sonra bakıcı arayışları, çeşitli gerginlikler derken epey süre geçti.

Her şeyin çözümü var Allah sağlık versin diyor.Sıkıntılarımdan biraz uzaklaşmak için sizlerle English Home'dan kızkardeşimle aldığımız nevresim takımım ve pikeyi paylaşmak istiyorum. Tamamen kızkardeşimin zevki ve kendisi çok zevklidir:) Hepsi % 25 indirimdeydi.




Çok güzeller değil mi. English Home indirimlerini bundan sonra daha yakından takip etmeye karar verdim.
Sevgiler.....


1 yorum:

  1. iyi günlerde kullanın.. Bende pembe çiçekli olanları kaptım.
    Bakıcı konusunda üzüldüm.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....