Sayfalar

11 Eylül 2013 Çarşamba

Bitenler & Çöpe Gidenler #4

Merhabalar,

Blogun en sevdiğim yazı türlerinden olan bir bitenler ve çöpe gidenler yazısıyla daha karşınızdayımm. Fark ettiğiniz üzere renkli kozmetik ürünlerini bitirme hızım alma hızımın yanından bile geçmiyor :). Bitenlerin hepsi cilt ya da saç bakım ürünleri oluyor.


gliss ultimate repair

1) Gliss Ultimate Repair Serisi Şampuanı: Şu yazımda bahsettiğim gratis alışverişi sırasında satın aldım. Severek kullandım.Röfleli saçlarımda kuruma yapmadı. Yumuşacık yaptı.

2)Duru Perfume Gül Özlü Duş Jeli : Bu ürünü kızkardeşimin tavsiyesiyle aldım ve ba-yıl-dım. Ben bundan buldukça alacağım.Yok böyle güzel bir gül kokusu. İşin güzel kısmı o mis gibi koku duş sonrası birkaç saat daha tende kalıyor.


3) Oriflame Floral Serisi El Kremi: Şu yazımda bahsettim.Severek kullandım. Denk gelirse alırım. Ama diğer el kremlerinden çok bir farkı yok.

4) Elseve Kırılma Karşıtı Saç Maskesi: Seviyorum bu maskeyi .Daha önceki bitenler yazılarımda da görüldüğü gibi sık sık kullanıyorum.Röfleli saçlara iyi geliyor.

5)Origins Kömür Maskesi: Süper bir maskeydi .Deneme boyuydu.Gıdım gıdım kullanmama rağmen bu güzel beraberliğimiz son buldu :)) İçinde yarım kullanımlık ya var ya yok onu da kullanıp atıcam. Süper bir maske kızkardeşim yurtdışına çıkarsa ona sipariş vereceğim.

Bir bitenler yazısı da böylece biter.....

Sevgiler....




4 yorum:

  1. daha nice bitenleri hep beraber görelim:)yalniz canim gliss yerine oriflame yazmishsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah. Teşekkür ederim. Bir yandan dizi izliyordum dalgınlığıma gelmiş.Hemen düzelttim.

      Sil
  2. Gliss şampuanı ben de almıştım. Umarım saçlarımı yumuşatmama yardımcı olur ablacım :)

    YanıtlaSil
  3. Gliss şampuan ve spreyler çok iyi. Oriflame o kremi bende kullanmıştım evet güzel ama sıradan bir krem.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....