Sayfalar

13 Ağustos 2013 Salı

Pure Beauty Aydınlatıcı Göz Jeli

Merhabalar,

Bu yazımda sizlere bahsetmek istediğim ürün Watsons'larda satılan Pure Beauty markasına ait aydınlatıcı göz çevresi jeli. Benim göz çevremde öyle aşırı bir morluk yok ,kırışıklıklar da henüz oluşmadı.Bu nedenle güzel bir nemlendirme,serinlik hissi ve hafif bir aydınlık benim beklentimi karşılıyor. Bu ürün de bu özelliklerin tümünü kendisinde barındırıyor.


Ürün 15ml'lik şirin bir tüpte sunulmuş. Fiyatı 15 tl civarıydı. Zaman zaman indirime de giriyor. Çok ince bir yapısı var.Hemen emiliyor.Göz çevresini güzel nemlendiriyor. Hafif aydınlık bir görünüm veriyor. Göz çevresinde herhangi bir ağırlık,hassasiyet yaratmıyor.





Ben ürünü çok sevdim .Uygun fiyatlı denenebilecek bir ürün.Sevgiler.....


1 yorum:

  1. çok şanslısın, benim göz çevremde hafif kırışıklık var. clınıque göz çevresi kullanıyorum 1 yıla yakındır ama bu ürünü de çok merak ettim deneyeceğim

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....