Sayfalar

13 Ağustos 2013 Salı

Marjin ayakkabı alışverişim

Merhabalar,

Biz önceki yazımda söz ettiğim gibi yakında işe dönüyorum. Son 1.5 yıldır hamilelik,doğum,verilemeyen doğum kiloları ,evde geçirdiğim vakitten dolayı pek adam gibi bir alışveriş yapamadım. Şimdi yavaş yavaş hem kıyafetlerimi hem ayakkabılarımı bir gözden geçiriyorum ve yeni parçalar alıyorum.

Marjin ayakkabı sitesini bloglardan duyuyordum.Ama daha önce pek inceleme fırsatı bulamamıştım. Geçen hafta bayram öncesi inceledim ve beğendiğim 2 parçayı sipariş ettim.



Bej babetin rugan olanını aldım ama ona ait fotoğrafı bulamadım nubuk olanın fotoğrafını koydum. Siparişi verdiğim gün kargoya verdiler. Ertesi gün elimdeydi. (Ankara'da yaşıyorum) Çok güzel paketlenmişti ürünlerim. Ayakkabıların kalıpları normal hangi numara giyiyorsanız tam denk geldi ikisi de. Kaliteleri fiyatlarına göre ortalamanın üstünde.

Kısacası ben çok memnun kaldım. Eğer online ayakkabı alışverişi yapmak istiyorsanız marjin.com.tr ' yi size güvenle öneriyorum.

Sevgiler.....




1 yorum:

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....