Sayfalar

13 Ağustos 2013 Salı

Karışık duygular

Merhabalar, izleyicilerim ya da bir şekilde bloga uğrayıp yazıyı okumakta olan kişiler,

15 gündür bloga yazı giremedim.Aslında yazılacak yeni alışverişler ve yorumlanacak bir sürü ürün vardı.Ama ben öyle karmaşık duygular içindeydim ki gözüm hiçbir şeyi görmedi. Biliyorsunuz 10 aylık çok tatlı bir oğlum var ve çoğunuz biliyorsunuz ki bir hekimim.1 yıldır işimden uzağım.



 Eylül ayı başında işe geri döneceğim. Oğlumla vakit geçirmeye öyle alıştım ki işe başlayarak onu terk ediyormuşum gibi bir suçluluk duygusu kapladı içimi. Bir yandan da çoğu zamanımı evde geçirmekten iş hayatından uzak kalmaktan bunaldım. Bu iki uç arasında gidip gidip gelmekteyim şu aralar. Elbette ki teorik olarak biliyorum ki oğlumla geçirdiğim zamanın kaliteli olması önemli .Ama gel de bunu anne yüreğime anlat. Babaannesi gelecek bize oğluma bakmak için.Emin ellerde olacak en azından bu içimi rahatlatıyor. Ama ondan yarım saat için bile uzak kalmadığım için çok zor geliyor. Umarım kolayca işe döner hem kendim rahatlarım hem de oğluma rahatlamış,işine 4 elle sarılan ,özgüvenini yeniden yapılandırmış bir anne olarak daha yararlı olurum. 

Allah tüm anneleri evlatlarına tüm evlatları da annelerine babalarına bağışlasın.

Sevgiler....


6 yorum:

  1. kıyamam sana ya. Her şey güzel olur takma kafana

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar
    Seni o kadar iyi anlıyorum ki bende kızımı 13 aylıkken bırakıp çalışmak zorunda kaldım ilk haftalar iş yerinde gizli gizli ağlıyordum :) Akşamları eve dönmek daha zordu aslına bakarsan benim için çünkü kızım öyle bir sarılır ve bırakmazdıki kayınvaldemle birlikte ağlardık karşılıklı. Şimdi büyüdü 6 yaşında ben hala çalışıyorum ve yavrum hala çalışmamı istemiyor. Umarım oğlun ve senin için herşeyin en güzeli olsun hayatta.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalışan anne olmak hiç kolaylaşmıyor sanırım.Ama tesellim kendi annem de çalışan bir anneydi ta geçen seneye kadar tam zamanlı sınıf öğretmeni olarak çalıştı. Eksikliğini hissetmedim ,hissettirmedi hiç. Onların geleceği için çalıştığımızı bir gün anlayacaklar.Umarım kızın için de oğlum için de her şeyin en güzeli olur hayatta.Sevgiler

      Sil
  3. Çok zor bir durum canım,gerçekten çok kısa süreliğine bile yanından ayrılınca bir garip oluyor insan.Ama sonuçta yine de ona daha iyi bir gelecek sağlamak için değil mi amaç,hayırlısı olsun sizin için,kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kısacık bir süre bile ayrılamıyorum. Hatta biraz patolojik boyutta :)Ama evet onun geleceği için olduğunu söyleyip rahatlatıyorum kendimi.Teşekkürler.Sevgiler...

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....