Sayfalar

15 Ağustos 2013 Perşembe

Golden Rose Rich Color Oje No: 44

Merhabalar,

Geçen gün işe başlamamla ilgili iç dökmemden sonra bir de anneme defalarca dert yandıktan sonra biraz silkelenip güçlü durmam gerektiğini düşündüm. Ben iyi olursam miniğim de çok iyi olacak eminim.

Little butterfly blogu sahibesi Sena arkadaşım bu ojeyi yorumlamamı istemişti. O yüzden sürdüm ojeyi. Golden Rose son 2 yılda hem oje konusunda hem de diğer renkli kozmetik ürünlerde kendini aştıkça aşmakta. Özellikle oje konusunda artık dünyaca ünlü markalarla yarışır haldeler bence. Bu yıl bildiğiniz gibi mint rengi çok revaçta .Ben de bu nedenler ultra rich serisinden 44 numaralı bu ojeyi seçtim.


rich color oje


Serinin genel özelliklerinden söz edecek olursam fırçası kalın, bu nedenle tek fırça hareketiyle tüm tırnağa ojeyi dağıtmak mümkün. Yapısı çok güzel 2 katta oldukça kapatıcı özellikte. Çok çabuk kuruyor. Renk seçeneği çok fazla.


mint oje

golden rose mint oje

Tırnaklarımı kısaltmış olmama rağmen şık bir görünüm verdi bu renk. Yazın canlı havasına da uyuyor. Renkli giyinmeyi ve kozmetik kullanmayı sevenlere önerebileceğim çok güzel bir renk.


Hem online olarak goldenrosestore.com.tr ' den hem de Golden Rose kiosklarından satın alabilirsiniz.Umarım siz de beğenmişsinizdir.

Sevgiler....


4 yorum:

  1. Yorum için çok teşekkür ederim. Mint harika bir yeşil tonu, el rengine de uymuş gerçekten çok beğendim.Bende bu sene tırnaklarımı kısa kullanmayı tercih ediyorum ve gayette şık duruyor.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ya bu renkler çok güzel ama ben bir türlü pembe-kırmızı-french üçlüsünün dışına çıkamadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de genelde kırmızı, french, pembe,mercan rengi sürüyorum.Ama arada bir böyle renkleri de deniyorum.

      Sil
  3. çok güzel bir tonmuş :) Bana da beklerim sevgiler :)
    http://sekerengi.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....