Sayfalar

21 Ağustos 2013 Çarşamba

Essence Far - Always in my mint

Merhabalar,

Essence markası sevimli ambalajları, uygun fiyatlı olmasına rağmen oldukça kaliteli ürünleri ile kozmetikseverlerin sık satın aldığı bir marka. En son çıkan  me & my ice cream koleksiyonunda da alınası çok cici ürünler var. Ben allığı ve farlardan sevdiğim renkleri almak istiyordum. Yakınlardaki gratis ve rossmanlara da gelmesini epey bir bekledim. Ama allığı almaktan son anda vazgeçtim. Çünkü canım kardeşim bana yeni allıklar satın almış. Haftasonu inşallah memlekete gittiğimde deneyeceğim onları. Ama Essence'in me & my ice cream koleksiyonundaki "Always in my mint" isimli farı kardeşim o kadar övdü ki almadan yapamadım.

me and my ice cream

essence far


Minicik şirin bir ambalajı var. Açar açmaz terracotta farlar gibi görünüyor. Yeşil ve bej ışıltılı renkte görünüyor. 


Uygulandığında sedefli (simli değil) çok açık bir renk veriyor. Ama o rengin çok açık bir mint olduğunu anlyorsunuz. Ben fotoğrafta o mint rengi iyi yansıtamamış olabilirim.Kesinlikle söyleyebilirim ki fotoğraftakinden daha hoş bir renk.


Göze uygulandığında (çok yoğun değil hafif uygulandığında ) Çok doğal ,aydınlık bir görünüm elde ediyorsunuz. Günlük makyajlar için ideal. Yapısı güzel sürerken tozutmuyor, rengini güzel veriyor,yumuşak bir sürümü var, kolay dağıtılıyor.

Fiyatı 9.95 tl .Fiyat performans oranına bakıldığında kaçırmayın kapın derim.

Sevgiler.


4 yorum:

  1. Bende aldım always mint'i ve gerçekten severek kullanıyorum, özellikle aydınlatıcı gibi uyguluyorum.

    YanıtlaSil
  2. bu yil bu tarz farlar moda .gulu gule kullan

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş bir rengi var. Görüp de almamıştım tüh...Bitmediyse hemen almalıyım...

    Bu arada blogumdaki büyük satışa katılmak isterseniz;

    http://exclusivepink.blogspot.com/2013/08/buyuk-blog-sats.html

    YanıtlaSil
  4. benimde severek kullandığım bir ürün.
    bana da beklerim kozmetikdelisitube.blogspot.com

    sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....