Sayfalar

17 Ağustos 2013 Cumartesi

Bitenler&Çöpe Gidenler #3

Merhabalar,

Yine bir bitenler ve çöpe gidenler yazısı ile huzurlarınızdayım.Yine renkli kozmetik ürünlerinden biten yok.Genelde saç ve cilt ürünleri öncelikli bitirdiklerim arasında.

Hemen başlayacak olursak;



1)Avon Skin So Soft Mineral Gems Vücut Losyonu: Bu ürün sürüldüğünde çok ince altın rengi bir ışıltı veriyor cilde.Bunun için almıştım.Çok severek kullandım.Özellikle yaz aylarında şort kapri ve eteklerle bacaklarıma verdiği hafif ışıltı çok güzeldi. Uzun süredir kullanıyordum bitti. Hala satışta mı bilemiyorum.Denk gelirse ve indirimdeyse yine alabilirim.

2)Pantene Onarıcı Saç Bakım Maskesi: Daha önce de yorumladığım gibi çok severek kullandım.Tekrar alabileceğim bir ürün.


3)Garnier Saf ve Temiz 3'ü Bir Arada Temizleyici: Bu ürünü garnier türkiye facebook yarışmasında kazanmıştım.Yüzümü banyo sırasında temizlemek için kullandım.Sevdim.Güzel arındırıyor,peeling özelliği de var.Sadece uzun vadede yağlanmayı iyi dengelemediğini düşünüyorum.Nöbetlerde kullanmak üzere hastanedeki dolabıma bir tane alabilirim.

4) I love strawberries & milkshake duş jeli+peeling: Memnun olmadığım, hatta hiç sevemediğim bir ürün.Zorla kullandım tam bitemeden de atıyorum.Çok ağır bir çilek kokusu var.Kokusunun kalıcı olmadığını düşünürsek idare edilebilir belki.Ama hiç temizleme ve arındırma özelliği olmayan bir peeling yapmışlar.Hiç önermiyorum.Bir daha da asla almam.


5) Pure Beauty Jasmine Water BB Cream: Bu ürünü çok severek kullandım ve gönül rahatlığıyla bitirdim. Çok ince yapıda,Çok güzel emilen bir yapısı var. Orta -hafif kapatıcılığı var,cilt tonunu güzel eşitliyor ve aydınlık bir görünüm veriyor. SPF 30 özelliği var. Olsa tekrar alırdım.Ama Watsonslarda artık Pure Beauty'nin kırmızı başka bir BB kremi satılıyor. Tüm bu özellikleri daha da geliştirmişler. O üründen de çok memnunum şu an.

6)Watsons aseton: Çok severek kullanıyorum belki bi 3 senedir aynı asetonu kullanıyorum. Ojeleri güzel çıkarıyor.Tırnağı kurutmuyor.Ağır kokmuyor. 

Yakında bir project pan (ürün bitirme projesi) başlatmayı düşünüyorum.Daha çok ürün bitireceğimi umuyorum. 

Sevgiler..




2 yorum:

  1. daha nice bitirmelere. project pan ben de yapmaliyim. basharilar

    YanıtlaSil
  2. Watsons asetonu merak ettim sen anlatınca, elimdeki bitince bir şans verebilirim.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....