Sayfalar

8 Temmuz 2013 Pazartesi

Yeni kozmetik alışverişi

Merhabalar, 

Bu aralar alışveriş konusunda kendimi tutamadığım bir dönemdeyim .Her şeyi alasım geliyor. İşte son alışverişim.


Watsons ıslak mendillerini çok seviyorum.Bu kez de lavantalı olanları denemek için aldım. Flormar glitter serisinden aldığım 2 renkten öyle memnun kaldım ki 2 renk daha kaptım.

bebak

Bebak markasını eskiden beri biliyordum .Ama hiç denememiştim. İnstagramda o kadar çok kullanan insana rastladım ki acıbadem sütünü makyaj temizleyici olarak gülsuyunu da zaman zaman tonik olarak kullanmak için aldım.


Röfleli saçlarla maskesiz olmuyor.Elseve'in bu kırılma karşıtı maskesini severek kullanıyorum.

Bu alışveriş sonrası bir süre kozmetik almamayı düşünüyorum. Hatta bir project pan yapabilirim.

Sevgiler......



5 yorum:

  1. Selamlar :) sen bundan önce bir yazında da çok alışveriş yapıyorum durmam lazım demiştin :) o kadar çok ihtiyacı oluyor ki bayanların bitmiyor alışveriş listemiz :/ illa alınacak bir şeyler çıkıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya.Bir de şimdi bebişe baktığım için biraz fazla evde duruyorum ya.Sıkıntıdan alışverişe verdim kendimi.Biraz ara vericem.Ama dediğin gibi ihtiyaç hiç bitmiyor.:)

      Sil
  2. iyi gunlerde kullan.bebak gül suyunu ben de alirim.Bende de var elseve maske.digerlerinden sira gelmiyor.umarim ben de severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer boyalı veya kırılmaya meyilli saçların varsa elseve maskeyi seversin.Bebak gülsuyunu da kullandım gerçekten iyi geldi.Eskiden lise yıllarında da bir dönem kullanmıştım.

      Sil
  3. Bebak gulsuyunu nerden aldiginizi ogrenebilirmiyim

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....