Sayfalar

10 Temmuz 2013 Çarşamba

Yeni bir kozmetik blogu- Kozmetik alışverişi

Merhabalar,

Bu yazımda sizlere kardeşimin yeni açtığı blogundan bahsedeceğim. Ama öncelikle bu blogun komik hikayesini sizlerle paylaşmak isterim. Geçen gün kozmetik bloglarını dolaşırken yeni çıkan ürünlerle ilgili google üzerinden arama yaparken rastladım bu bloga .Kardeşim bana blog açtığını söylemediğinden bir güzel girip yazıları okuyup bir güzel de yorum bıraktım.Sonra diğer yazıları okurken fotoğraflardaki halı, balkon filan tanıdık gelince aklım başıma geldi. Kızkardeşim bir blog açmıştı:) Beceremezsem diye deneme amaçlı postlar girmeye başlamış kimselere de söylememiş .Ama tabi ki benden kaçmadı. Biz bu hikayeye çok güldük:) 

Bu eğlenceli hikayenin ardından blogdan bahsedeyim biraz .Canım kardeşimin blog adresi : 

http://kozmetikalisverisi.blogspot.com/


Kozmetik,güzellik,makyaj üzerine kimi zaman da giyim ve kitap alışverişleri üzerine yazılar yazmayı planlıyor. Benim gibi kozmetik düşkünü kardeşimin bloguna da bir uğramanızı öneririm.Baksanıza ben daha onun olmadığını bilmeden sevdim blogunu.

Sevgiler....



1 yorum:

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....