Sayfalar

4 Temmuz 2013 Perşembe

Son kozmetik alışverişim

Merhabalar,

Ben oğluma baktığım için vaktimin çoğunu evde geçiriyorum. Çalışırken daha sık dışarıda oluyorum.Ara sıra alışveriş yapma fırsatım oluyor. Ama evdeyken bazen bir alışveriş patlaması geliveriyor.Takı,toka kozmetik dolduruyorum .Bu ara abarttım yine.Bu kozmetik alışverişimden sonra biraz ara vermeliyim sanırım :))

Aldıklarıma gelince:


Watsonsta Pure Beauty ürünlerinde aynı üründe ikinciye %50 indirim vardı. Biz de kızkardeşimle birer göz çevresi kremi ve birer bb cream kapıverdik. 



Playboy diye bir deodorant markası olduğundan haberim yoktu.Debizli Forum Çamlık Watsons'ta gördüm.Bu kokusu çok hoşuma gitti aldım.



Vücut peelingi kullanmayı çok sevdiğim için kokusunu bilmememe rağmen lavantalı rahatlatıcı olanı aldım.Oje hastası olduğumu blogumu okuyanlar tahmin etmekte zorlanmaz sanırım bunları da beğenip attık sepete.

Bir süre ara vermeliyim alışverişe hayırlısı:)) Not: Bu alışverişten sonra bebak acı badem sütü ve lapitak ayak bakım kremi aldım. Onları fotoğraflamadım. Ama tek tek yorumlayacağım daha sonra)

Kimsenin gördüğünden geri kalmayıp dilediğini alabilmesi dileğimle.Sevgiler....



1 yorum:

  1. keyifli bir alışveriş olmuş :) iyi günlerde kullan hepsini :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....