Sayfalar

4 Temmuz 2013 Perşembe

Origins cilt bakım ürünleri

Merhabalar,

Bu yazımda benim de yeni tanıştığım bir marka ve elimde olan ürünlerinden söz edeceğim. Açıkçası kızkardeşimden duyana kadar benim bu markadan haberim yoktu. Kızkardeşim Danimarka'dayken kendisi için satın almış bu ürünleri.Türkiye'ye döndüğünde ağır bir akne tedavisi kullanması gerekince ürünleri kullanamadı ve kozmetiğe meraklı ablasına hediye ediverdi. (cilt yapımız ikimizin de karma olduğu için hiç sorun olmadı) Ben de ürünler elime geçince kısacık araştırdım. Estee Lauder'in oğlunun kurduğu Amerika kaynaklı, paraben içermeyen birçoğu da sevilen güzel ürünleri olan bir markaymış.Fiyatları biraz pahalı.Ama yurtdışından çok uyguna alınabiliyormuş.(bunu da kızkardeşim söyledi.) 

Gelelim bendeki ürünlerine:




Ürünlerden ilki A Perfect World serisiden beyaz çay içeren antioksidan nemlendirici. Sürümü güzel ,İlk sürüşte hafif yağlı gibi hissettiriyor.Ama birkaç dakika içinde cilt kremi emiyor ve pürüzsüz iyi nemlenmiş bir cilt halini alıyor. Tek olumsuz yanı biraz yoğun bir kokusu var.Ama gece sürüp sabah kalktığımda cildimde bıraktığı pürüzsüzlük ve dirilik için bu koku göz ardı edilebilir. Ben ürünü sevdim.


Yine aynı seriye ait antioksidan özellikteki göz kremi için de aynı şeyleri söyleyeceğim. Bu ürün hafif jel yapıda bir ürün. Biraz yoğun kıvamlı bir ürün. İlk sürüşte ciltte ağırlık yapar mı acaba demiştim. Ama sürdükten birkaç dakika sonra pürüzsüz nemlenmiş göz çevreleri elde ediyoruz. Sabah kalktığımda göz çevremde daha az şişlik ve morluk olduğunu hissediyorum.( malum bebişimin getirisi şiş,uykusuz ve mor gözlerim var bir süredir )Gözlerime iyi geldi.

Son ürün en üstteki toplu resimde en sağda göreceğiniz aktif kömür maskesi.Bu ürün deneme boyu 15 ml'lik bir ürün.Tam boyu 50 ml'likmiş araştırdığım kadarıyla. Ben 4-5 günde bir olacak şekilde 3 kez uyguladım. En beğendiğim ürün bu oldu. Cildimi hiç kurutmadan, parlak,gergin ,yağlanması dengelenmiş ,pürüzsüz bir cilt sağladı bana.Etkisinin kalıcı olduğunu da söyleyebilirim. Eğer yurtdışına çıkarsam ya da bir yakınım yakın zamanda çıkarsa bu ürünün tam boyunu edineceğim kesinlikle.

Ben Origins markasının ürünlerini çok sevdim.

Sevgiler....


3 yorum:

  1. Origins aktif kömür maskesini aylardır arıyorum:( Türkiye'de yok maalesef ve Türkiye'ye gönderen site de yok. Şuan içim gitti diyebilirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bendeki de deneme boyu.İçim gidiyor bitecek diye:)) Amerikadaniste.com üzerinden filan alınabilir. Ama çok tuzluya mal olur sanırım. Yurtdışına gidecek tanıdık beklemekten başka çare yok. Umarım kısa zamanda getiren biri ya da Türkiye'ye fahiş fiyat koymadan gönderim yapan bir site bulunur:))Süper bir ürün.Kullanan herkes memnun kalmış.

      Sil
  2. :) hadi hep birlikte yurt dışına. Bende merak ettim ürünleri denemeyi isterdim ve tek yapacağım yurtdışına gidecek bir tanıdık beklemek olacak benimde :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....