Sayfalar

19 Temmuz 2013 Cuma

Gratis indiriminden payıma düşenler

Merhabalar,

Kozmetikseverler ve Gratis mağazasının kampanyalarını takip edenler yakından biliyordur eminim bu haftasonu Gratis'in 4. yılı şerefine büyük bir indirim vardı.Bugün indirimin ilk günüydü.

Çoğu ürün grubunda %50, Gratise özel ürünlerde %40, renkli kozmetik ürünlerinin çoğunda ikinciye %50 ve the Balm ürünlerinde bir alana bir bedava vardı. Yani almayanı dövüyorlardı :)))

Ben de tabi eşimle oğluşu kaptığım gibi gidiverdim.Gitmişken Essence'in me & my ice cream serisinden ürünleri almayı da düşünüyordum ama Ankara'da yaşamama rağmen gittiğim bir Rossmann 2 de Gratis'te seri olmadığı gibi kimsenin de haberi yoktu koleksiyondan.Gratis indirimiyle kendimi avuttum:)

İşte benim bu indirimden payıma düşenler: 



Gliss markalı tüm ürünlerde % 50 indirim mevcut. Gratise özel ürünlerde de %40 indirim var. Ben bu Bee Beauty Vanilla&Cheesecake aromalı peelingin müdavimiyim. Kaçırmadım.




Oturduğunuz ilde ya da yakınınızda Gratis varsa indirim Cumartesi Pazar da devam edecek.Bir bakın derim.

Sevgiler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....