Sayfalar

10 Temmuz 2013 Çarşamba

Golden Rose Holiday Oje # 53

Merhabalar,

Bu aralar sık oje değiştiriyorum. Şimdie de bugün seçtiğim ojeden bahsetmek istiyorum. Golden Rose Holiday serisindeki ojeler  kozmetikseverlerin ,yeni çıkan ürünleri takip edenlerin bildiği üzere biraz pütürlü farklı dokuda ojeler. Benim tercih ettiğim 53 numaralı renk içinde minik simleri olan mercan,turuncu tonlarında bir oje. Sürer sürmez kendiliğinden matlaşıyor.Ama nasıl oluyorsa içindeki simler görünmeye devam ediyor. 








Sürümü rahat, çabuk kuruyor.Ben 2 kat sürdüm ama tek kalın bir katta da kapatıcı olacaktır diye düşünüyorum. Seriye sanırım bi 6-7 tane daha yeni renk eklenmiş neonlar filan var.Onlara da bir ara göz atacağım. 

Sevgiler.....




1 yorum:

  1. holiday serisine karşıyım :) sürüp tatile çıkasım gelir benim

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....