Sayfalar

29 Temmuz 2013 Pazartesi

Golden Rose alışverişim

Merhabalar,
Yine uzun bir ara verdikten sonra tekrar buralardayım.Canım kızkardeşim Ankara'ya geldi ve biz günümüzü gün edip hasret giderdik. Ben yaramaz oğluşumdan vakit bulup pek bloga uğrayamadım. Golden Rose 'dan son aldıklarımı sizlerle paylaşmak istedim.


Ne zaman bir alışveriş merkezine gitsem Golden Rose standına mutlaka bir uğruyorum ve mutlaka 1-2 parça alışveriş yapıyorum. Golden Rose Wonderlash mascarayı çok severek kulanıp bitirmiştim. Bir de infinity lash adlı bir maskara çıkartmış denemek için aldım. Ama ben hacim isteyen biri olduğumdan bu rimelin verdiği hacim yeterli gelmedi. Sadece baya siyah ve ayrılmış kirpikler yapıyor. Wonderlash daha güzel hacim veriyordu. Yine de aldım bir süre kullanacağım.



Impression serisi ojeleri ne zamandır merak ediyordum. 2 rengini aldım. Bir renk daha beğenmiştim ama tek ellerinde kalmayan renk de oymuş. Alamadım. 11 ve 15 numaralı olanları aldım. Pek beklediğimi bulamadım bu ojelerde.Ama daha detaylı bir yazı yazarım inşallah özellikleri ile ilgili. 





Golden Rose Ultra Rich Color serisinin renkleri.duruşlarını çok seviyordum.Başka bir numarasını daha kullanıyordum.Doğal tonlarda bu 2 rengi hemen aldım. 


Rich Color serisine ait bu camgöbeği, koyu mint rengi ojeyi çok sevdim.Yapısı,kıvamı,kolay sürülüşü ,kolay kuruması yani tek kelimeyle süper iyi ki almışım.
 Bir tane de asetonu attım sepete ve bu alışverişim de bu kadar.

Sevgiler......

4 yorum:

  1. Aldıklarınızı güle güle kullanın.Rujların rengini çok beğendim.Ama golden rose asetondan ben hiç memnun kalmamıştım.Kullandıktan sonra tırnaklarım ve parmaklarım beyazladı resmen.Asetonu çok yoğun sanırım.Umarım siz memnun kalırsınız.
    Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an başka bir aseton kullanıyorum.Bu aldığımı yedek olarak aldım henüz denemedim. İnşallah beyazlatmaz ilk defa kullanıcam :)

      Sil
  2. rich color mint ojeyi tırnağında görmek isterim zahmet olmazsa ve bebişden fırsat olursa.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa sürede deneyip yorumlayacağım canım.Sevgiler...

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....