Sayfalar

9 Temmuz 2013 Salı

Flormar Glitter Oje GL03


Merhabalar,

Flormar'ın Glitter serisi ojelerinden son aldığım 2 renkten biri olan GL03 renginden söz etmek istiyorum.Bu serideki ojelere ben bayıldım.Sürebileceğim bütün renkleri almak istiyorum.Şimdilik 4 tane var.Şimdi bahsedeceğim renk kırmızı tonunda.İçinde minik kırmızı simler ve büyük altıgen kırmızı pullar var.


flormar oje
Flormar glitter GL03


glitter oje


flormar glitter



Ben tek başına kapatıcı olmazsa diye altına kırmızı bir oje sürdüm.Sürümü rahat.Minik simler kolayca homojen oluyor .Pulları eşit dağıtmak için biraz dikkatli sürmek ve kalın sürmek gerekiyor. Sonuçta ortaya çıkan renk benim çok hoşuma gitti.Bitişi mat değil o yüzden top coat uygulamadım.







Flormar ürün çeşitliliğini ve kalitesini son 2 yıl içinde çok yukarılara taşıdı bence. Çoğu ürününü ve bu ojeyi severek kullanıyorum.

Sevgiler....

2 yorum:

  1. Merhaba doktorcum:)Ne guzel simli,simli.Simart kendini.Ben golden rose jolly jewels aldim.ah bu simliler cikarttiginda ugrastiriyor ama.Dogru söylüyorsun. Flormar baya gelistirdi.en çok farlarini seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farlarını ve terracotta allıklarını ben de çok seviyorum.Jolly jewelsta da süper renkler var güle güle kullan canım.Flormarın bu glitter serisinin altına tek kat başka bir oje sürdüğünde çıkartması normal oje gibi oluyor.Hiç zorlanmadan çıkıyor.

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....