Sayfalar

4 Temmuz 2013 Perşembe

Flormar Glitter GL02 Oje

Merhabalar,

Sizlere Flormar'ın son çıkardığı serilerden biri olan glitter serisinden elimde olan 2 ojeden birinden bahsetmek istiyorum. GL02 rengi çok tatlı açık renklerden biri. Holografik minik simler ve altıgen pembe pullardan oluşuyor. Simler homojen dağılıyor rahat bir şekilde ama pulları eşit dağıtmakta biraz zorlandım.Ama 2 katta hiç fena olmadı.Ben ojenin altına bir baz olması açısından light summer serisinden açık pembe bir oje sürdüm. 2 kat da glitter serisinden olan ojeyi uyguladım.Üzerine top coat uygulamama gerek kalmadı. Ojenin kuruma süresi oldukça kısa. Özellikle ışıkta öyle güzel holografik ve canlı bir rengi var ki ben fotoğraflarda rengin güzelliğini yansıtamadım. Seri farklı yapıda birçok oje içeriyor. Pulu olan ya da sadece simlerden oluşan renkler var. Bence seveceğiniz tonlarını kaçırmayın .Flormar kendini aştıkça aşmış.Ben çok beğendim.


Zeminde kullandığın renk:  


light summer oje


Şimdi paylaşacağım resimlerde pullar çok dağınık görünebilir size.Ama yakından inanın çok güzel görünüyor.İç rahatlığıyla öneriyorum (parlak, simli,pullu oje sevenlere) 

Flaşlı ve flaşsız olarak farklı açılardan çekmeye çalıştım. Umarım almayı düşünenlere yardımı dokunur.Ama tekrar söyleyeyim burada göründüğünden çoook çooook daha güzel. Hele güneş ışığında süper görünüyor.Neyse lafı uzatmayayım işte fotoğraflar:

Flaşsız :


GL02
flormar glitter oje


Flaşlı olan fotoğraflarda holografik simler daha belirgin.




Ben bayıldım.Umarım sizler de beğenirsiniz. 
Herkesin dilediğini alabildiği bereketli,mutlu günler dileğimle.Sevgiler.....



1 yorum:

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....