Sayfalar

29 Haziran 2013 Cumartesi

Toka-Takı alışverişi ( almalara doyamadım :))

Merhabalar,

Başlığımdan da anlayacağınız gibi bu ara tokalara ,toka almaya doyamadım. Aldıkça alasım geliyor. Aldığım tokanın bütün güzel renklerini toplayasım geliyor. Renkler, modeller beni benden alıyor. Tabi bunda evin yakınında bu güzel modelleri çok uygun fiyata satan bir bujiteri açılmasının da payı büyük. :) 

İşte yeni aldıklarım; 





Saçlar kısa olunca mandallı ve fiyonklu tokalar bir süre bekleyecek sanırım:).Ama lastikli tokalar ve taçları rahatça kullanabilirim.Özellikle zincir detaylı taçlara bayıldım.



Bu bilekliklerin de renklerine bayıldım 3 tane kapıverdim.



Aklımda almak istediğim birkaç toka küpe filan kaldı .Onları da alıp inşallah biraz ara vericem:) Hayırlısı....Herkese dilediğini alabildiği mutlu günler dileğimle.Sevgiler....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....