Sayfalar

20 Haziran 2013 Perşembe

Toka alışverişi

Merhabalar,

Birkaç gündür kızkardeşim bizde misafir olduğundan yazamadım.Ama kardeşimle öyle güzel alışverişler yaptık öyle güzel vakit geçirdim ki yazacak bir sürü şey birikti.

Kozmetiğe olduğu kadar tokalara da çok düşkünüm. Hele de bu yıl öyle güzel renklerde tokalar var ki almadan duramadım.

aksesuar alışverişi


Saçlarım daha çok uzamadı ama yine de lastikli tokalarla toplayabiliyorum.Hem nasılsa uzayacak :) değil mi ama. Bu yıl mercanlar pembeler turkuazlar canlı renkler hep moda .Hem giyimde hem kozmetikte hem de aksesuarlarda oldukça güzel renkler var. Bu tokaların herbirine bayıldım.Turkuaz olanda minik kurukafalar var:)

mandallı toka


Saçlarımı henüz topuz yapamıyorum.Mandallı tokalara gelecek uzunlukta değil .Ama nasılsa uzayacaklar deyiiip baktım ve ne göreyim. Hastası olduğum agatha tokaların çook güzel canlı renkleri var.Hemen kapıverdim iki tane.

Bu tokaların tümünü takacağım günleri iple çekiyorum.

Sevgiler......





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....