Sayfalar

15 Haziran 2013 Cumartesi

Oriflame Very Me Renkli Nemlendirici Aydınlatıcı Jel

Merhabalar,

Bu yazımda sizlere Oriflame'in en sevdiğim ürünlerinden birinden söz etmek istiyorum.Ben bu ürünü kataloğa girdiğinde 2-3 adet stok yapıyorum.Bu ara da katalogda yok.

Yazın sıcakta canım fondöten sürmek ya da yoğun bir makyaj yapmak istemeyip yine de aydınlık bakımlı bir görünüm istediğimde bu ürün kurtarıcım oluyor.





Ürün ince nemlendirici yapıda bir ürün, Çok hafif renk veriyor ama aman aman bir kapatıcılığı yok. Cilde sürüldüğü anda hemen dağılıyor ,kolay emiliyor. Aydınlık bir görünüm veriyor. Meyveli rahatsız etmeyen güzel bir kokusu var.



Zaman zaman kataloğa giriyor ve çok uygun fiyata satılıyor.Ben bu ürünü 2-3 tüp kullandım yağlı/karma bir cildim olmasına rağmen herhangi bir siyah nokta sivilcelenme sorununa neden olmadı.Bu ürünü cildinde çok fazla sorun olup belirgin kapatıcılık bekleyenlere önermiyorum.Ama yazın hafif bir makyajla aydınlık parlak bakımlı bir görünüm isteyenlere ten makyajında ağırlık yapmayan bir ürün olarak önerebilirim.Yanlış bilmiyorsam oriflame online olarak sitesinden satış yapıyor ve katalogda olmasa da oradan satın alabiliyorsunuz.

Sevgiler.....

1 yorum:

  1. hiç almamıştım bir alıp denemek lazım yazı ve fikir için teşekkürler..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....