Sayfalar

14 Haziran 2013 Cuma

Oriflame Floral Collection El Kremi

Merhabalar,

El kremleri benim en çok satın aldığım ve en çok kullandığım kozmetik ürünlerin başında geliyor. Özellikle de oğlum doğduktan sonra günde 1000 kere filan elimi yıkadığımdan sürekli elimi kremlediğim için bana el kremi dayanmıyor.Zaten el kremlerimi stok yaptığımdan da çeşit çeşit el kremlerini deneme imkanım oluyor.

Oriflame floral collection el kremini geçen yaz katalogdan seçip almıştım. Birkaç ay sonra kullanmaya başladım. Şimdilerde bitmek üzere. 


el kremi


Ben bu kremi ambalajı için sipariş ettim açıkçası.Geldiğinde kullanmaya başladığımda da sevdim.Güzel emiliyor kolay dağılıyor.Nemlendirmesi iyi.Diğer el kremlerinden farkı elde kalıcı güzel hafif şekerli bir koku bırakıyor olması. Kullandığı kremin güzel kokması hoşuna giden kişiler bu kremi sevecektir.


Ben ürünü 8-9 tl gibi bir fiyata satın almıştım. Şu anki katalogda yok.Ama sanırım ürün oriflame sitesinden online olarak satın alınabiliyor. Başka ürün de alacaksanız yanında bunu da denemek için alabilirsiniz.

Sevgiler......


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....